dissabte, 7 de gener del 2006

Tomet per la comarca..

Ja fa uns dies vaig anar a fer una petita volta amb el cotxe pels voltants de la Seu i ja que feia força dies que no publico res aquí us deixo algunes de les fotos que vaig fer. Cal dir que no hi ha res com ser a casa jeje


Aquí teniu el primer lloc on vaig anar a parar, Vilamitjana, un poblet que gaudeix d'unes fabuloses panoràmiques (com podreu comprovar a continuació...)

El Cadí des de Vilamitjana



La Seu al fons...






Això que és, una foto o un quadre? Jeje, coses com aquestes sols passen a la nostra comarca :P


Per acabar vaig voler fer una foto on també sortís jo i s'em va ocorrer fer-ne una tipo la de propaganda de l'assemblea jeje (la comarca és de tots però aquesta foto té drets d'autor eh xdd)

Fins aquí algunes de les fotos d'aquella jornada. Val a dir que la sortida vaig acabar-la a Coll de Nargó però penjar les fotos d'aquest poble ja no és feina meva xddd ;)
Un record també pel Polo, que tot i tenir 18 anys encara és capaç de dur-me a fer volts per aquests móns de déu xd