dimecres, 12 d’abril del 2006

Amb la satisfacció de la feina ben feta..

Darrerament em venen al cap les dues edicions passades del Som-hi: recordo els moments dolços i els amargs, les frustracions, les alegries, les sorpreses, els daltabaixos, el munt de gent coneguda i reconeguda.. i quasibé enyoro els mesos de feina i dedicacio però també de formació i coneixences que van ser necessaris i sobretot no puc oblidar l'esforç i el compromís de tots aquells que van fer-lo possible. Ningú sap com acabarà sortint aquest any però passi el que passi seguiré amb el cap ben alt i conscient de que l'aconseguit fins ara fa no massa era impensable.
Per si hi ha algun altre nostàlgic us deixo un petit resum sonor del que han estat les dues edicions
Endavant amb el somni !

Sant Gatxo- Bones Maneres


Skàndol Públic- Somni


Opció K-95- Blau i Grana

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Temps era Temps..!
Jo el primer me'l vaig perdre, però el segon el recordo, fins i tot una mica la prèvia. I vols dir que allò era saludable?
Mai t'havia trobat tan tan tan lluny...!
Però si, s'ha de dir que la feina estava ben feta i que va sortir molt bé.
Ànims i ha tornar-hi!
i la nostalgia al calaix, que aviat començarà un estiu nou ^_^

Nin ha dit...

;)Que arribi l'Agost jeje

Anònim ha dit...

mare de deu! un estiu nou..i que planteja això? fefaentment...una acampada nova..k al mateix tems dóna loc a la celebració del teu aniversari i que com a regal, estaràs convidat a beguda! xDD, i a més a més , hauirem de celebrar que fa un any que ens coneixem no? jojojo! aquest any ens ho hem de currar Nandin! però ja has vist..abans tenim la celebració per l'absolució dels tres de Gràcia! ^^ pim pam nar fent pinya!
i no et sulfuris per la feina! ja sas ..,.una bufada i en plim...apa..k si sol, festeta, cocnerts, platjeta , (o muntanya) doncs tno tenim temps ni re! vinga !! xerrem! un petó!!

Anònim ha dit...

uoooo m'he trobat aquest bloc!!!! jo tb sóc de la seu, i vaig estar al som-hi de lany passat, la veritat és que haurieu de controlar a qui deixeu els tikets del beure, a mi un tio em va donar un només per aixecar-lo del terra... un cas.

Va endevant que va estar molt bé l'any passat!