dijous, 8 de juny del 2006

Dies difícils

Aquest últims dies de curs estan sent d'allò més durs. Fa setmanes que no poso els peus a la Seu, els exàmens han anat força malament i tot just han començat els finals. Fa una calor que tot ho envaeix i capgira. Es fa difícil concentrar-se tot pensant en bons moments del curs passat, en l'estiu que queda per davant i el munt de projectes que tinc en ment. A més m'estic replantejant moltes coses sobre el rumb que porto i encara m'atabalo més.
Tot i això dimarts vaig fugir per unes hores de la rutina i vaig aprofitar per retrobar-me amb un gran company que feia dies que no veia. Us recomano que ho feu de tant en tant ja que ajuda molt a desconnectar, alliberar una miqueta més la ment, veure de forma més clara algunes coses i descobrir-ne altres de noves.
A ell i a tots els que d'una manera o altra em doneu suport i ànims per seguir, moltes gràcies. Als altres que fa dies que no vec tranquilos, no patiu que també ens retrobarem i passarem comptes jeje

Per cert aquella Ratafia era deliciosa!

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Oh!
però si t'ha sortit la vena sentimental!
Molta sort amb els examens, estic segura que ten sortiras perfectament ^_^
No em sento especialment inclosa en el col·lectiu de amb qui has de passar comptes... però també tinc ganes de veure't! Em passaré mig juliol a la Seu... així que...!
Salut i estudi!

Anònim ha dit...

Ei quan vulguis fer un traguet ja ho saps. El gust de la nostra terra és aquí.

Ratafia a bots i barrals!!!