dilluns, 13 de febrer del 2006

Que arribi l'Agost...

L'Agost és probablement el millor mes de l'estiu a l'Alt Urgell. No hi ha cap de setmana sense festa major d'un o altre poble. A finals però arriba lo millor: la festa major de la Seu.
Es tradició que cada colla prepari una caravana i la dugui a les "casetes" (pàrquing Dr.Peirò) per poder gaudir com cal de la festa. Nosaltres no hem estat menys i els 2 últims anys hem dut una caravana que hem preparat amb molt d'amor i dedicació xd
El cas és que un cop acabada la festa major vam haver de guardar la caravana en un lloc o altre i al final vam deixar-la en un prat propietat d'un familiar. Vaig ser l'últim en abandonar-la darrera nit de festa major i d'ençà ningú més hi havia entrat. Per aquesta raó vaig decidir anar a fer una petita visita, a recuperar records i a comprovar en definitiva l'estat de la caravana. Aquí en teniu les fotos:


Aquí teniu una vista general de la Seu i el Cadí ben nevats jeje



Diferents vistes de la caravana









Molt ordenada no vàrem deixar-la...



Ens vam currar la decoració eh...xd



Vista general de dins la caravana



Ojo amb el detall de la porta eh xd Creant ambient...



A falta d'un bon sostre tot s'hi val..

Fins aquí el resum del que va ser la visita a la caravana. Esperem que l'estiu següent sigui encara millor i poguem estrenar caravana. Passi el que passi hi ha dies que sembla que no queda res per a que sigui l'Agost..

1 comentari:

Anònim ha dit...

Si que s'acosta vertiginosament si... Pobra caravana, com la vau deixar! això si, la CAJEI ben present (em pregunto que hi fa allà el pòster realment... però vaja!)
Recuperar records.. potser jo també hauria de fer-ho, ja que l'any passat no em vaig atrevir (en guardes algun tu?).
I quina enveja em segueixes/iu fent per les vistes!
Salut :)